maanantai 13. helmikuuta 2012

Long time no see

Onpas viime kerrasta jo pieni ikuisuus... Ja syitähän löytyy. :D

1.) Ei ole huvittanut.
2.) Blogin ulkoasu tympii, mutta olen surkea tällaisissa asioissa niin en osaa muokata sitä itse.
3.) Olen epävarma siitä, mitä tänne kirjoittaisin.
4.) En asu kotona, jonne kuitenkin jäi lähes kaikki mangani.
5.) Olen ollut liian innoissani uudesta koulustani.  

Ei ole huvittanut, koska syksyllä elämäni lähti IHAN eri suuntaan kuin olin vuosia suunnitellut sen lähtevän. Vietin koko syksyn melko stressaantuneessa ja ahdistuneessa mielentilassa, koska en vain tiennyt enää mitä halusin elämälläni tehdä. Se on ollut minulle aina melko harvinainen tila, koska yleensä tiedän intuitiivisesti esim. mihin haluan opiskelemaan. Ja silloin se oli poissa ja koin olevani täysin hukassa. Nyt olen taas löytämässä suuntaa pikkuhiljaa uudestaan.

Blogin ulkoasu tympii, koska se nyt vaan jotenkin tympii. :D Sävy on hirveän tumma ja vaikka kuinka olen ylpeä taustalla olevasta söherryksestä, niin se näyttää jotenkin vain sotkuiselta ja sekavalta taustalla... Pyydän ehkä siskoa tekemään asialle jotain!

Olen epävarma siitä, mitä kirjoittaisin ja en asu enää kotona ovat aikalailla samaa syytä.. En siis tosiaan asu enää kotona vaan tämän hetkisen kouluni asuntolassa. Ja luonnollisesti en raahannut koko mangakokoelmaa mukanani, vaan olen tuonut vaan osan ja sitten kaikki uudet ostetut ovat päätyneet aina tänne.


Minun osani kahden hengen huoneen hyllyköstä on tuo vasemman puoleinen. Lievää samanhenkisyyttä havaittavissa asuinkaverini kanssa? :D

Tämä tekee luonnollisesti vaikeaksi jatkaa tämän blogin alkuperäistä ideaa. Nimenomaan, koska olen näköjään hieman neuroottinen, kun en voi poiketa aakkosjärjestyksestä. xD Toisaalta, olen aloittanut paljon massiivisemman animen katsonnan, joten siitäkin voisin periaatteessa kirjoittaa.. Ja sitten toisaalta tuntuu siltä, ettei minulla ole kauheasti mitään sanottavaa mistään katsomastani animesta (toisaalta ei ole mangastakaan), koska en ole kriitikko (enkä usko, että minusta ikinä saisi sellaista) ja osaan vain joko liekeissä hehkuttaa tai sitten ei niin liekeissä kertoa sarjoista. :P Heh, ehkä vaan jatkan kaiken liekeissä hehkuttamista, omaksi iloksenihan minä tätä kirjoitan. :D 

Olen ollut innoissani uudesta koulustani, koska olen päässyt vihdoin tekemään sitä, mitä olen vuosikausia halunnut: opiskelemaan "pääaineena" japania! Tämän hetkinen koulun käyntini koostuu siis viikossa seuraavista aineista: 15h japania, 1,5h saksaa, 1,5h kulttuurien välistä viestintää ja 3h Japanin historiaa. Unelmien täyttymys. Kaiken muun hyvän lisäksi, tulen huonekaverini kanssa loistavasti toimeen! Ja Desucon Frostbiteen tein myös debyytti-cosplay-asuni, josta cosplay-innostus räjähti valtavalle liekille. :D Kauheat kasat suunnitelmia (lähinnä päässä) ja sillä tavalla. Tosin tämä koulu kestää vaan keväälle niin syksylle sit taas uudet kuviot ja TOIVOTTAVASTI muutto omaan kämppään & saan toteutettua unelmani valtavasta ja täydestä kirjahyllystä... <3

Eli tällaista minulle, ehkä jopa intoudun oikeasti postaamaan päivittäin tai edes viikoittain jostain animeen/mangaan/cosplay-pukuihin/japanin opiskeluun tai muuhun kirjallisuuteen liittyvästä. :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti