perjantai 24. joulukuuta 2010

Valitsen sinut! Tai oikeastaan teidät kaikki

Arvaatko mistä on kyse? KYLLÄ, Pokémonista! <3 Kyseessä Pokémon Version Yellow alunperin GameBoy Colorille, mutta vaikka minulla on kyllä GBC-konsoli myös niin pelaan mieluummin GameBoy Advancellani. :)



Niin, minulla on ollut tämä peli, hmmm, seitsemän vuotiaasta asti. GameBoy Advance ei ole ollut ihan niin kauaa. Päätinpä sitten tässä yksi päivä, että aloitan tämän pelin taas alusta ja koitan kerätä KAIKKI Pokémonit! En ole koskaan aiemmin jaksanut tehdä sitä, vaan olen kerännyt ja kouluttanut vain suosikkejani. Pikacu on ehdottomasti yksi rakkaimpia Pokémoneja kautta aikojen ja vahvin Pikachu, joka minulla on ollut oli 92 tasoinen!

Tämän hetkinen tilanne on, että merkkejä on 5, Pokédex näyttää, että 74 ja peliaika 53 tuntia ja 18 minuuttia. Tänään olen kouluttanut Vulpixia, Charmeleonia ja Ponytaa, joista Charmeleon muuttui Charizardiksi tasolla 36 ja Ponyta Rapidashiksi tasolla 40. Vulpix on tällä hetkellä 30. Koulutin tulityypin Pokémoneja, koska olin menossa Fuchsia Cityn salille taistelemaan Kogaa vastaan ja sillähän on Venonateja ja Venomotheja. Tosin kävin siellä salillakin jo vaikka minun voimakkain oli Rapidash (L. 40) ja Kogan Pokémonit olivat L. 40-50. :'D Hyvin kuitenkin pärjäsivät. Ja voitin. Pitää tosin ehkä kouluttaa hieman Pokémoneja kun vahvin on L. 40 ja seuraavat on L. 39 (Pikachu) ja L. 38 (Nidoking). Tämä on itseasiassa ensimmäinen kerta kun olen kouluttanut itselleni Nidokingin! Suosin nimittäin yleensä suloisia Pokémoneja. :'D 

Jep, ja tosiaan kun 151 on tavoitteena niin suurinpiirtein puolessa välissä olen menossa! Onneksi meillä on myös Red ja Blue (Red on minun ja Blue siskoni), mutta miksen voisi myös Crystalista siirtää niitä Pokémoneja, jotka Yellowsta puuttuvat. Onneksi meillä on myös Nintendo64 ja sille Pokémon Stadium, sieltä on nimittäin sitten mahdollista saada niitä erikoisempia Pokémoneja (esim. Omanyte, koska minulla tulee pelissä olemaan Kabuto). Eeveetäkin sieltä voisi periaatteessa saada useamman, mutta toisaalta niitä on helpompi "tehdä" Crystalissa Ditton kanssa, joten saatan tehdä helpomman kautta ja käyttää Crystalia hyödyksi! :D Tosin pitäisi ehkäpä jostain löytää se vaihtokaapeli... Kyllä sen pitäisi jossain kaappini syövereissä olla... 

Seuraavaksi olen nyt ottanut koulutettavakseni Dratiinin ja Pidegeoton. Dratiinin pitäisi muuttua tasolla 30 Dragonairiksi ja Pidgeoton tasolla 36 Pidgeotiksi. Toisaalta pitäsi myös alkaa kouluttaa Pokémoneja Sabrinan salille Saffron Cityyn. Eli tarvitsen sinne Pokémonin jolla on ötökkä-tyypin hyökkäys ja joka ei ole Fighting eikä Poison tyyppinen. Luultavasti voisin mahdollisesti tehdä Eeveestäni Jolteonin ja opettaa sille Pin Missilen (kun Yellowssa ei ole Weedleä joten en saa tähän hätään mistään Beedriliä.....) Toisaalta ei tässä kyllä mikään kiire ole. Hieman rasittavaa kylläkin, kun käytän apuna Bluen Walkthroughta niin siellä ne vastustajien Pokémonit ja niiden tasot ovat aivan erilaiset kuin mitä ne Yellowassa sitten on! Mutta ei voi mitään. Koulutan sitten Pokémonit vaan paljon vahvemmiksi niin kyllä pärjää! 

Raportoin aina välillä tämän projektin edistymisestä täällä ja toivottavasti saan enemmän kuvia laitettua myöhemmin, nimittäin nyt en ole kotona ja siellähän se Ninteno64 olisi ja Pokémon Stadium joiden avulla voin pelata Yellowta TV:n ruudulta ja siten olisi helpompi ottaa kuvia siitä. GBA:n näyttö kun on niin pimeä! 

Ja on kyllä ollut ihana jouluaatto, tosi epäperinteikäs! <3 Katsottiin The Lord of the Rings - The Return of the King pidennettynä versiona (eilen The Fellowship of the Ring ja The Two Towers), syötiin riisiä ja curry-kaakaomaustettua kanaa ja avattiin lahjat. Sain kaikkea kivaa, mm. uuden UglyDollin! <3 Se on tummansininen UglyDog yksilö, jolle annoin lempinimen Piip. :DD UglyDollini Tray saa siis vihdoin seuraa! (Kyllä, olen 18-vuotias. XD) Rakastan UglyDolleja!! <3 

       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti